Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Rokycany / rada/odborný rada – právník v Oddělení právním Odboru kontrolně právního Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Plzni

rada/odborný rada – právník v Oddělení právním Odboru kontrolně právního Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Plzni

Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici rada/odborný rada – právník v Oddělení právním Odboru kontrolně právního Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Plzni. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 22 980 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ magisterské. Místem pracoviště je Úřad práce České republiky, KoP Rokycany, okres Rokycany. Nástup možný od 1.9.2021. Další informace Vám poskytne Životopis zasílat na e-mail:.

Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky
Místo výkonu práce: Rokycany
Platové ohodnocení: 22 980 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.9.2021 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

rada/odborný rada – právník v Oddělení právním Odboru kontrolně právního Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Plzni, ID 11007190,v oborech služby „Zaměstnanost“, „Nepojistné sociální dávkové systémy“.
Místo výkonu práce: KoP Rokycany, Palackého č.p. 162, 337 01 Rokycany 1
Hlavní náplň činnosti:
provádí samostatné zajišťování veškeré právní agendy, právní součinnosti a
právního dohledu Odboru kontrolně právního (OKP) krajské pobočky v území
kontaktního pracoviště Rokycany, právně zajišťuje a koordinuje vymáhání pohledávek, zajišťuje vedení agendy výživného u dětí v pěstounské péči a spolupodílí se na
agendě náhradního výživného ve vztahu k pohledávkám, zajišťuje agendu výkonu činnosti dítěte dle zákona o zaměstnanosti, zajišťuje agendu ochrany zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele, zajišťuje agendu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, spolupodílí se na metodické činnosti při aplikaci právních předpisů, konzultacích k nim a seznamování s nimi ostatních zaměstnanců a na řešení právních
otázek úřadu, poskytuje informace uchazečům o zaměstnání, žadatelům o dávky a ostatním
klientům v oblasti zaměstnanosti, nepojistných sociálních dávek, ochrany zaměstnanců při platební neschopnosti a provádí vnější právní konzultační a poradenské činnosti v oboru působnosti úřadu, poskytuje právní součinnost pro ředitelku kontaktního pracoviště, podílí se na právních činnostech v oblasti zaměstnanosti, NSD, insolvence, správního řízení, daňového řízení, svobodného přístupu k informacím, ochrany osobních údajů, veřejných zakázek a dalších prováděných krajskou pobočkou ve výše stanoveném území, připravuje smlouvy v oblasti majetkoprávní, vede jejich evidenci na svém úseku v souladu s interním předpisem, postupuje dle zákona o registru smluv, na základě a v rozsahu pověření zastupuje úřad práce před soudy a orgány činnými v trestním řízení, zpracovává trestní oznámení ve vymezené působnosti.


Požadujeme: vysokoškolské vzdělání, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Nabízíme: platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 21.7.2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 7, 305 88 Plzeň, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem
na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu podatelna.pm@uradprace.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6gyzph2. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2021/71300-78099810“.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

První kontakt

Kontaktní osoba: Životopis zasílat na e-mail:
E-mail: podatelna.pm@uradprace.cz

Referenční číslo ÚP: 22283340715
Poslední aktualizace: 8.7.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 28.7.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů